fbpx

Billboardy sponsorskie

Billboard sponsorski, znany też pod nazwą wskazania sponsorskiego, to forma krótkiego spotu reklamowego, który pojawia się jako oznaczenie sponsora przed audycją lub transmisją telewizyjną. Choć zgodnie z prawem billboard sponsorski trwa jedynie 8 sekund, jest uważany za skuteczną i prestiżową formę reklamy, zwłaszcza z użyciem virtual production metaverse.

Zależy Ci na profesjonalnym wideo? Zajmujemy się produkcją wskazań sponsorskich zgodnych z przepisami, nowoczesnych, a przede wszystkim przykuwających uwagę! Jeśli chcesz, by Twoja marka została zapamiętana na długo, zleć produkcję billboardu sponsorskiego w naszym studiu filmowym!

  • Billboardy sponsorskie w technologii virtual production metaverse
  • Krótka i kreatywna reklama przynosząca sukces
  • Billboardy sponsorskie dla najbardziej wymagających klientów

Zaufały nam gwiazdy wielkiego formatu

Na swoim koncie mamy współpracę z takimi osobami jak np.: Dawid Kwiatkowski, Mateusz Ziółko, Marcelina Zawadzka.

Billboard reklamowy Dawid Kwiatkowski
Billboard Sponsorski
Billboard sponsorski reklamowy

Billboard sponsorski – ciekawa alternatywa dla reklamy

Billboardy sponsorskie to interesująca forma reklamy i promocji, która w ostatnich latach znacznie zyskała na popularności. Ten typ krótkiego wideo nie promuje konkretnego produktu czy usługi, ale zdecydowanie zwiększa rozpoznawalność marki i podnosi prestiż firmy. Billboard sponsorski prosto, jasno i konkretnie komunikuje, czym się zajmuje firma. Jego największym atutem jest czytelny przekaz i krótka forma.

Sponsoring wydarzeń czy programów telewizyjnych, zwłaszcza tych o dużej popularności i zasięgu, znakomicie sprawdza się jako alternatywna forma tradycyjnej reklamy telewizyjnej. Poprawia wizerunek marki i stawia ją w pozycji mecenasa kultury, sztuki lub ważnych wydarzeń czy popularnych programów. Ale billboardy sponsorskie coraz częściej zamawiają nie tylko duże marki czy firmy, ale także mniejsze, czasem nawet lokalne przedsiębiorstwa. Zyskują tym sposobem większą rozpoznawalność, a ta pracuje na większe zyski.

Zobacz też: Spoty reklamowe – produkcja

Billboard sponsorski – zasady i przepisy prawne

Jakie zasady są istotne przy tworzeniu billboardu sponsorskiego? Mówiąc w skrócie, wideo może być wyłącznie wskazaniem sponsora programu, audycji, transmisji lub wydarzenia. Komunikowana treść to zazwyczaj proste hasło „Sponsorem programu X jest firma Y”. Zgodnie z polskim prawem billboard sponsorski może trwać maksymalnie 8 sekund (gdy sponsorów jest dwóch – 15 sekund, gdy trzech i więcej – 25 sekund). Przepisy te reguluje, co warto wiedzieć, Rozporządzenie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

8 sekund to niewiele, zwłaszcza gdy nie może się pojawić żaden przekaz czy slogan reklamowy. Dlatego aby billboard sponsorski przykuwał uwagę i komunikował wartości marki w odpowiedni sposób, potrzebny jest profesjonalny producent. Nasze bogate portfolio oraz znajomość metaverse to najlepszy dowód, że w produkcji billboardów sponsorskich można nam zaufać!

Na czym polega produkcja billboardu sponsorskiego?

Jak powinien wyglądać dobrze przygotowany billboard sponsorski? Kluczem jest prosty i klarowny przekaz oraz kreatywny pomysł. Sprawdzi się wykorzystanie odpowiednich filmowych kadrów czy animacji. Trzeba wiedzieć, jak wyeksponować logo, a przede wszystkim, jak zainteresować widza Twoją marką.

Oferujemy kompleksowe przygotowanie billboardów sponsorskich, które są zgodne z polskimi przepisami, przyciągają uwagę i komunikują markę w profesjonalny sposób. Zapewniamy pełną obsługę całej produkcji billboardu, tak abyś nie musiał się martwić żadnym technicznym aspektem tego przedsięwzięcia!

Już dziś skontaktuj się z nami i zamów profesjonalny i skuteczny billboard sponsorski!

Formularz kontaktowy
0
Kliknij i oceń
[Wszystkich ocen: 1 Średnia ocen: 5]